tirsdag den 27. august 2013

Der var dengang alting foregik uden bekymringer og tunge sten på skuldrene, lektier og altafgørende karakterer, tungeslaskere og knuste hjerter. Dengang 8. klasse virkede som det hårdeste i verden og mascara var noget de "store" piger brugte.

Nu er jeg startet i gymnasiet og slæber både rundt på tunge tasker og krævende krav. Mange tanker flyver rundt i hovedet på mig lige for øjeblikket. 

Forvirret - og en anelse rastløs - render jeg rundt på Nærum Gymnasium. Hvor er det nu liiige lokale 2.04 er? Hvad er hans navn og hvad er definitionen af cosinus? Grundloven her og respiration der. Sød dreng til venstre og kælling til højre. Introfest på fredag - hvad skal jeg tage på?

Jeg nyder gymnasielivet i fulde drag - ingen tvivl dér, men det er hårdt og kræver alle mine kræfter. Der er en masse ting, jeg skal vænne mig til. Nye mennesker, nye omgivelser, nye (højere) krav, ny lærdom - alt er nyt.

Jeg er træt og udmattet - på den gode måde og vil derfor stille og roligt putte mig under dynen... 

Kys Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar